Hoe werkt het?

Onze alles-in-één oplossing


E-mail marketing is het aanbieden van content (uw boodschap) waarbij gebruik wordt gemaakt van nieuwsbrieven die worden verzonden naar (een selectie van) uw e-mailadressen bestand.

E-mail marketing in combinatie met een blog op uw website én een koppeling met social media apps is by far de meest effectieve methode om uw boodschap onder de aandacht te brengen van uw doelgroep.

Hoe wij dat doen? Dat leest u hieronder.

Stap 1: Landingspagina`s

YORON schrijft twee nieuwsartikelen per week. Iedere maand (of vaker als u dat wilt) bundelen wij alle nieuwsartikelen in een nieuwsbrief die wij versturen naar het e-mailadres van uw relaties.

Door te klikken op een artikel in de nieuwsbrief wordt uw klant doorgeleid naar de landingspagina op uw website.

Op de landingspagina staat dan het volledige artikel met uw boodschap. Denk hierbij aan bijvoorbeeld aan nieuws over pensioen, hypotheek of verzekeringen.

Of aan informatie over een speciale actie zoals een marketingactie rondom 'nabestaanden verzekeren' of 'nieuwe zorgpremies'. Maar ook kunt u een eigen artikel aan de nieuwsbrief toevoegen.

Stap 2: Social media apps koppeling

Heeft u uw landingspagina`s op uw website staan, dan wordt het tijd om klanten en prospects te verleiden om daar naar toe te gaan.

Hoe?

We koppelen uw LinkedIn pagina aan het systeem en kunnen zo uw landingspagina's promoten. Facebook en Twitter staan een automatische koppeling niet toe en dient handmatig te gebeuren. (wat overigens snel en eenvoudig kan)

Facebook is daarbij een zeer geschikt medium voor B2C en LinkedIn voor B2B.

En wilt u 'de jeugd' bereiken, dan moet uw boodschap te vinden zijn op TikTok, Snapchat, Instagram of in een andere app.

Stap 3: Nieuwsbrieven

Zoals al gezegd schrijven wij elke week twee nieuwsartikelen. Deze artikelen gaan over hypotheken, verzekeringen, vermogensopbouw, pensioen enzovoort. Deze content wordt op uw website geplaatst (gratis), gedeeld via Social media apps en als nieuwsbrief verzonden naar uw relaties.

We leveren dus niet alleen het nieuws, maar brengen het ook naar uw klant toe.

Stap 4: E-maillijst opbouwen

Een goed gevulde e-mail lijst is goud waard! Begin vandaag nog met het opbouwen van uw eigen lijst.

De meeste e-mailadressen kunt u vanuit uw kantoorsoftware aanleveren/exporteren.

Uw bezoekers van de landingspagina`s op uw website kunt u een inschrijfmogelijkheid aanbieden, via een pop-up of via een reactieformulier onderaan het artikel. Zo bouwt u aan een uitgebreide e-maillijst.

Blijf in beeld

Uit onderzoek blijkt dat 65% van de adviseurs niets meer van zich laat horen nadat een product of dienst is afgenomen.

75% van de relaties geeft echter aan graag op de hoogte te blijven van belangrijke ontwikkelingen. Dat doet u dus met name met de nieuwsbrieven!

Wij zorgen ervoor dat u in beeld blijft. Ieder maand weer! 

Effectief?

Via de koppeling worden de nieuwsartikelen automatisch op uw website geplaatst. Vervolgens brengen wij uw klanten via uw eigen Twitter of LinkedIn (Facebook moet handmatig) account en via de maandelijkse kant-en-klare nieuwsbrief op de hoogte van elk nieuw nieuwsartikel. Volledig automatisch!

Wist u dat dit gemiddeld 60% meer website bezoekers oplevert?

U houdt de regie

Natuurlijk kan het voorkomen dat u een door ons geschreven artikel in de nieuwsbrief wil aanpassen. Die vrijheid heeft u! In het online dashboard kunt u 24/7 inloggen. Hier kunt u onze artikelen aanpassen of eigen artikelen toevoegen aan de nieuwsbrief.

Ook uw eigen artikelen worden automatisch op uw website geplaatst en gedeeld via uw eigen Twitter en/of LinkedIn account en via de maandelijkse kant-en-klare nieuwsbrief. Volledig automatisch!